Okna na wymiar
Jesteś tutaj:

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO oknanawymiar.pl

 

 Niniejszy regulamin określa ogólne warunki i zasady świadczenia usług drogą elektroniczną za pośrednictwem sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.oknanawymiar.pl (zwanego dalej „Sklepem”).

 

§1

Postanowienia ogólne

 

  1. Właścicielem Sklepu jest:  

ECOPROF Sp. z o.o. z siedzibą w Adamówka 194

37-534 Adamówka

NIP: 794-178-11-05

tel. 16 732 32 22

adres email: ecoprof@ecoprof.pl

  1. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
  2. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.
  3. Ceny podane w Sklepie są:

- podawane w złotych polskich,

- cena brutto – zawiera podatek VAT,

- cena netto – nie zawiera podatku VAT.

  1. Promocje w sklepie nie podlegają łączeniu, o ile regulamin promocji nie stanowi inaczej.

 

§2

Zamówienia

 

  1. Zamówienia można składać w następujący sposób:

a) poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu,

b) pocztą email na adres dostępny na stronie internetowej Sklepu,

c) telefonicznie na numery przeznaczone do składania zamówień, dostępne na stronie  internetowej Sklepu.

  1. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia za pomocą poczty email lub telefonicznie. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty.
  2. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.
  3. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia Zamówienia przez Klienta poprzez kliknięcie w link potwierdzający w mailu przysłanym Klientowi przez Sklep.

 

§3

Płatności

 

  1. Klient ma do wyboru następujące formy płatności:

a) pobranie – zapłata następuje gotówką przy odbiorze towaru,

b) przelew – zapłata następuje przelewem na rachunek bankowy Sklepu o numerze: PKO BP 10 1020 5385 0000 9702 0087 2770.

c) karta płatnicza – Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, MasterCard Electronic,

d) ePrzelew - Płacę z Inteligo, eurobank płatności online, Płać z ING, mTransfer, MultiTransfer, Płać z Nordea, Przelewy24, Przelew z BPH, Crédit Agricole przelew online, Płacę z iPKO, Pekao24Przelew, Płacę z Citi Handlowy, PayWay Toyota Bank, MeritumBank Przelew, Płać z BOŚ, Płacę z Alior Bankiem, Millennium, Deutsche Bank Polska S.A., Bank Pocztowy, BS Wschowa, Invest Bank S.A., Kredyt Bank S.A., Raiffeisen Bank Polska S.A.

Płatności dokonywane kartą płatniczą oraz ePrzelewem obsługiwane są przez eCard S.A.

  1. Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy – „Koszt i sposób dostawy”.
  2. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.

 

§4

Wysyłka towaru

 

  1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych (np. Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej) lub udostępnia do odbioru przez klienta w siedzibie firmy.
  2. W przypadku płatności w inny sposób niż za pobraniem lub kartą płatnicza, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.

 

§5

Reklamacje

 

  1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT).
  2. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności.
  3. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. W przypadku, gdy weryfikacja niezgodności wymaga zasięgnięcia opinii biegłego, bądź przedstawiciela producenta towaru, termin do ustosunkowania się Sklepu ulega przedłużeniu o czas uzyskania przez Sklep takiej opinii.
  4. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
  5. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.

 

§6

Prawo odstąpienia od umowy

 

  1. Zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. przy zakupach wysyłkowych istnieje możliwość dokonania zwrotu zakupionego towaru w terminie 10 dni, jednak nie dotyczy to towarów wykonywanych na indywidualne zamówienie Klienta. W związku z tym, iż zdecydowana większość sprzedawanych przez Sklep towarów wykonywanych jest na indywidualne zamówienie, dokonamy wszelkich starań, aby produkt spełniał w 100% wymagania naszych Klientów.
  2. Zwrotom nie podlegają produkty modyfikowane wg życzeń Klienta oraz wykonywane na specjalne zamówienie.
  3. W celu dokonania zwrotu lub wymiany towaru należy wykonać następujące czynności:
  • zawiadomić Sklep o zamiarze zwrotu lub wymiany towaru,
  • dostarczyć towar wraz z paragonem oraz wypełnionym formularzem zwrotu/wymiany na adres siedziby firmy:

ECOPROF Sp. z o.o.

Adamówka 194

37-534 Adamówka

  1. Paragon zwracany wraz z towarem powinien być  na odwrocie podpisany przez Klienta, natomiast w przypadku faktur VAT dla udokumentowania zwrotu należności – Sprzedawca wystawia fakturę korygującą, którą Klient zobowiązany jest podpisać i nam dostarczyć – po tym następuje niezwłoczny zwrot pieniędzy.

 

§7

Ochrona prywatności

 

  1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
  2. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo - promocyjnych, w tym biuletynu handlowego.
  3. Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich korekty, a także do żądania usunięcia.

 

§8

Własność intelektualna

 

Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.

§9

Wejście w życie i zmiany Regulaminu

 

  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
  2. Sklep zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie internetowej Sklepu. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie złożenia Zamówienia przez Klienta.
facebook twitter kontakt zadaj pytanie
[ZAMKNIJ]
Nowe zasady dotyczące cookies. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.